Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~mikebusy | użytkownik

imię i nazwiskoMichał Wolny adresŻywiec zarejestrowany26.10.2006 @20:15:44 ostatnio na stronie07.04.2011 @21:48:55



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu13890547
digarty68 komentarze462 posty na forum1

komputer / sprzęt
Nikon d60

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~kobietazRaju    02.11.2010 @22:59:07
Dzięki, pozdrawiam
~MyHARIBOworld    22.01.2010 @13:40:42
dobrze powiedziane. Tylko, że tym pierwszym ciągle będzie mało. Ci zaś którzy umieją się cieszyć z drobnostek będą umieli dostrzec piękno jakie oferuje nam świat...
~jekatierina    21.01.2010 @12:03:58
Nie sądzę, żeby kiedyś pojawiły się kolorki, ale dzięki.
~MyHARIBOworld    20.01.2010 @20:16:47
dobrze powiedziane :} każda chwila dobrze wykorzystana może cieszyć...
~Veltis    18.01.2010 @22:09:15
dziekuje bardzo milo Twoja jest tez ciekawa w chwili wolnej poprzegladam
-gaiaart    12.01.2010 @22:13:39
rew galeria
~agussssia424    08.01.2010 @19:56:41
Nie wiem, tak jakoś...
Póki co zajmuję się przerabianiem i korygowaniem.
A na sesję trzeba poczekać do wiosny zapewne :D
_______
Chcesz mi podziękować, ale ja proszę- oceń; wyraź swoją opinię!

Uwolnij emocje xD
~agussssia424    30.12.2009 @19:47:57
Oo!
Dziękuję bardzo i Tobie tez najlepszego! :D
_______
Chcesz mi podziękować, ale ja proszę- oceń; wyraź swoją opinię!

Uwolnij emocje xD
~Duma    29.12.2009 @15:24:06
_______
'(...) bo wciąż wyrywam życiu najpiękniejsze chwile, by nie dać się zwariować (...)' - KAjOPunk
_______

A mścij się
~merCy    29.12.2009 @11:03:05
dzięki
_______
stawiam marzeń zieleń ponad nieba błękit.
___________
zapraszam! oceń. (:
~merCy    18.08.2009 @17:25:54
dzieki
_______
stawiam marzeń zieleń ponad nieba błękit.
___________
zapraszam! oceń. (:
~Duma    18.08.2009 @00:00:20
Obróbka polegała na zmianie kolorów na B&W i lekkim wyostrzeniu
To nie chodzi o obróbkę, tylko zdjęcie kolego
_______
'(...) bo wciąż wyrywam życiu najpiękniejsze chwile, by nie dać się zwariować (...)' - KAjOPunk
_______

A mścij się
~kabumka    17.08.2009 @21:53:34
Dzięki
~mjakmysia    22.07.2009 @00:24:46
http://www.maxmodels.pl zapisz się jako fotograf i proponuj sesje :D
~AnekDzbanek    21.07.2009 @23:20:27
dzieki !
_______
I want to recognise your beauty's not just a mask.
I want to exorcise the demons from your past.
I want to satisfy the undisclosed desires in your heart.
~agussssia424    14.05.2009 @19:07:11
dzięki wielkie :D
a Ty dodajesz coś nowego?? Dodaj!
_______
Chcesz mi podziękować, ale ja proszę- oceń; wyraź swoją opinię!

Uwolnij emocje xD
^Ksenja    14.05.2009 @18:26:11
hahahaha to dobrze, czy źle ? :D
~Kuba9911    13.05.2009 @23:16:35
W takim razie bardzo mi miło Dziękuję
~agussssia424    20.04.2009 @19:27:32
Listek
Ale dziękuję Ci bardzo
_______
Chcesz mi podziękować, ale ja proszę- oceń; wyraź swoją opinię!

Uwolnij emocje xD
~agussssia424    27.03.2009 @19:11:13
Hejka :D
Pogoda mnie dobija..
I już nie moge po prostu
Większy promień słońca i mnie nosi już
Ale bądźmy cierpliwi...
_______
Chcesz mi podziękować, ale ja proszę- oceń; wyraź swoją opinię!

Uwolnij emocje xD
~merCy    27.03.2009 @14:40:47
ładne zdjęcia w galerii
_______
stawiam marzeń zieleń ponad nieba błękit.
___________
zapraszam! oceń. (:
~merCy    27.03.2009 @14:31:00
aa. takie miejsce to Czarna Góra w kotlinie kłodzkiej
_______
stawiam marzeń zieleń ponad nieba błękit.
___________
zapraszam! oceń. (:
~Duma    26.03.2009 @22:49:57
Heh Spoko, dzięki ja już jestem zadowolona i nie martwię się tym, czym nie powinnam
_______
'(...) bo wciąż wyrywam życiu najpiękniejsze chwile, by nie dać się zwariować (...)' - KAjOPunk
_______

A mścij się
~soniajol    26.03.2009 @22:15:32
Dzięki i pozdrawiam serdecznie.
~agussssia424    02.03.2009 @19:33:18
Tutaj śnieg jest tylko tu, gdzie odrzucało się go, odgraniając drogę :D:D
Spooko.. ^^
Oj musi się zbliżac wiosna...
Dziś już było czuć.l
Nic tylko siedzieć na polu a szkoda że ferii już nie ma :D
<lol2>
_______
Chcesz mi podziękować, ale ja proszę- oceń; wyraź swoją opinię!

Uwolnij emocje xD
1 2 3 4 5 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt